niedziela, 29 września 2013

Nowy początek.

W sumie to nie wiem czemu nic nie pisałam. To chyba było moje lenistwo. Bardzo mi tego brakowało . Tak naprawdę to tęskniłam za tym. Czasem myślę, że nikt mnie nie chce słuchać.. Wtedy siadam i pisze, wszystko jest łatwiejsze gdy mogę spojrzeć na to z dystansem. Niby jestem wesoła, mam przyjaciół. Niby wszystko jest dobrze. Ale NAPRAWDĘ nie wiem co się ze mną dzieje. Idę do szkoły wygłupiam się, śmieje się, ale to co czuje to nie są te emocje. To jest taka maska. Moi przyjaciel.. cały czas ich chyba szukam. Od dziś piszę tu regularnie. W sumie to sama dla siebie i dla mojej motywacji. Chce schudnąć.  Być wreszcie tą osobą, którą chce być. Dam sobie radę. Przestanę to odkładać na inny czas. Zrobię to. Jeśli ktoś będzie to czytał to będzie mi pewnie łatwiej przy czyimś wparciu, ale nawet bez niego udam mi się to. Obiecuje. ohgij i jeszcze to jest mój tumbrl- Klik Dziś go założyłam i miłego wieczorku rybki ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz