środa, 3 kwietnia 2013

„Move in the Right Direction"

Co tak naprawdę dla mnie znaczy iść w dobrym kierunku? Dzisiaj myślałam na poważnie o tym co bym chciała robić w przyszłości Wiem mam jeszcze na to czas.. Ale ja muszę mieć to zaplanowane. Muszę wiedzieć jaką mam motywację, do czego dążę. Zaczęłam myśleć mim liceum. Jasne w okolicy są jakieś, ale to jakby nie patrzeć to najprostsze rozwiązanie. Ja nie nawiedzę takich rozwiązań! To jest takie podanie się. Mi to nie wystarczy. Natknęłam się na IB. Co to to IB? Najprościej- matura między narodowa. Nie powiem, zaciekawiło mnie to. TO nie jest takie zwykłe liceum. To więcej wymaga. Czyli to co lubię! Tylko moje emocjo opadły. Nie ma żadnego takie liceum w mojej okolice. Ale od razu pogadałam z moją siostrą (mieszka we Wrocławiu) zawiadomiłam ją o  tym, że chce iść do IB do Wrocławia. Poparła mnie. Uznała, że to świetny pomysł. Będzie się mną opiekować jeśli się dostanę. Ale ja ją kocham. Teraz błagam trzymajcie za mnie kciuki. Ja ostro zabieram się do nauki. Potrzebuje tego liceum! Już się nie mogę doczekać!
Czy można się uzależnić?
Fuck you.

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki ;3.
    Oj, można można. Ja się uzależniłam od One Direction :D <3.
    Sympatycznie tu, gdzie mogę zaobserwować ? :).
    Zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń