wtorek, 2 kwietnia 2013

Let's start

Co ja teraz robię.. No cóż  opierdalam się. :) Uroki przerwy świątecznej :P Jakoś te święta minęły. Dobrze że sprzątanie w tym roku jako tako mnie ominęło :) Skończyło się na tym, iż, że posprzątałam mój pokój i odkurzałam. Ale ale moi drodzy rozwinęłam  w rzemiośle kulinarnym. A tak! SAMA przygotowałam 4 ciast. Nie chwaląc się wyszły mi fenomenalne. Co prawda pogoda dogłębnie zniechęciła mnie do celebrowania, lecz moja psychika dała radę i obróciła to w żart. Po śniadaniu jak na mnie przystało co zrobiłam? No oczywiście poszłam spać:) Przespałam CAŁY dzień budząc się w poniedziałek rano:) Tego dnia miałam roodzinny obiad. Czyli zajmowanie się małymi brzdącami :) Dzisiaj wiec siedzę sobie w moim malutkim pokoiku owinięta kocami ze wszystkich stron, no i no. Teraz rozmawiam z moją koleżanka: Panią K.( nie dostałam pozwolenia na przetwarzanie danych osobowych). Nie mam pojęcia jak jutro wstanę do szkoły. Dobrze, że zrobiłam lekcje :)

Ps.
Obiecuje wstawiać CODZIE posty! Amen.
Pani K. w wersji milord.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz